Exclusief: Mal Glowenke En Mathilde Jourdan Hebben hun eigen digitale mediabedrijf gelanceerd en schoppen het af met een korte spelshow in een U-Haul-busje.
Glowenke, een LGBTQ+ advocaat, en Mathilde Jourdan, die exec -geproduceerde documentaires heeft, waaronder Gewoon kinderen En On the Line: The Richard Williams Storyhebben gevestigd Maakte het uit media Om verhalen over vreemde vrouwen te vertellen.
Het komt op de rug op de videopodcast van het paar Het uitgesproken, die werd genomineerd voor de beste videopodcast -serie bij de Webby Awards in 2024. Het paar ontmoette elkaar op een realityshow rond homo -vrouwen die vervolgens niet werd opgepikt.
Made Out Media wordt gelanceerd met een originele serie met korte vorm, Uit voor een rit. De spelshow, die wordt georganiseerd door Rachel-monsters, is volledig ingesteld in een U-Haul en is een mix van Cash cabine En Karpool karaoke. Het bevat lesbische en queer gasten in elke aflevering, waaronder cabaretier Robby Hoffman, acteur Jonica Booth, makers Victoria Paris en Hina, chef en maker Olivia Tiedemann en cabaretier Irene Tu.
De serie, die tweewekelijks op YouTube wordt uitgebracht, wordt op 29 juni gelanceerd.
“Het mediabedrijf was altijd het doel,” zei Glowenke. “De podcast is een geweldig startpunt geweest en we zijn net begonnen. Queer mensen, vooral queer vrouwen, verdienen meer ruimtes waar ze de hoofdpersoon kunnen zijn, niet het zijverhaal. Dat is de toekomst waar we naartoe bouwen.”
Geef een reactie